באתר Shipping Free המשלוחים חינם

הסבר על מדיניות המשלוחים.

משלוחים מהירים מתבצעים בשיתוף פעולה על חברת שילוח UPS וגם Post il של דואר ישראל.

קיים 4 אפשרויות לשילוח מהיר וחינם – כל מוצר מצויין עלו סוג המשלוח.

  1. Post il – מרכזי שירות בפריסה ארצית בכל עיר בארץ קיים כמה נקודות מסירה ומגיעים גם לאזורים מרוחקים – ניתן לבחור נקודת איסוף במועד התשלום – זהו משלוח חינם ומהיר.
  2. שליחים Post il – משלוחים עד הבית הלקוח או עד העסק בפריסה ארצית ומגיעים גם לאזורים מרוחקים מתאים גם לחבילות גדולות..
  3. UPS Easy Ship – נחשב כמשלוח מהיר ע”י מרכזי שירות של UPS אשר פרוסות בכל הארץ אשר ניתן לבחור את הנקודות שירות במועד התשלום – מתאים לחבילות קטנות.
  4. UPS עד הבית – משלוחים מהירים ומדויקים בזמן – לא מתאים לאזורים מרוחקים.

יום עסקים נחשב מיום שליחת המוצר ולא ממועד ההזמנה.

לכל שאלה בנושא המשלוחים ניתן לשלוח וואטצפ למספר שלנו 052-440-3900.

להלן מדיניות המשלוחים:

  • משלוחים יתבצעו לכתובות אשר בשטחי מדינת ישראל בלבד.
  • זמן האספקה עשוי להשתנות בין המוצרים השונים.
  • הטבת משלוח חינם ניתנת רק בנוגע לאופן המשלוח של המוצר המזכה האמור בתקנון זה ואשר יופיע בעמוד הרכישה/סל הקניות באתר בלבד, ולא תחול על אופני משלוח נוספים (לרבות משלוח עם שליח בתוספת ביצוע פעולות נוספות, כגון התקנה),
  • על אף האמור לעיל, גם אם תצוין ההטבה לצד מוצר כלשהו, מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי לא כל המוצרים באתר הינם מוצרים מזכים במשלוח חינם, וכי קיימים מוצרים לגביהם הטבת משלוח חינם לא תחול, לרבות מוצרים שעבורם נדרשת הובלה מיוחדת כפי שייקבע באתר (כגון מוצרים גדולים, מוצרי חשמל, רהיטים , הובלה בקרור, מוצרים יקרי ערך, יצירות אומנות, מוצרים הדורשים התקנה ו/או הרכבה ועוד) או מוצרים שלא ניתן לשלוח אותם באופן משלוח המזכה במשלוח חינם.
  • ההטבה לא תחול על החזרת מוצרים למפרסמים או לחברה.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי ועלויות המשלוחים מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט וללא מסירת הודעה מראש על כך.
  • תנאי המשלוחים כפופים לתנאי השימוש באתר . כל פעולה למימוש ההטבה מהווה קבלה והסכמה של תנאי משלוחים אלה.
  • החברה לא תישא בכל אחריות לעניין עיכובים באספקת מוצרים מהמפרסמים כתוצאה מכל סיבה שהיא, לרבות אירועים שאינם בשליטתה כגון תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב ו/או טלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.